Case

SR Rådgivning

SR Rådgivning er en revisionsvirksomhed, som er sat i verden for at gøre en forskel for sine kunder. Det skulle identitet og hjemmeside design gerne afspejle, og vi har lagt snittet i en velkendt revisionsæstetik — som alligevel skiller sig lidt ud.

Virksomheden har eksisteret i mange år, men det er først nu, den er blevet en fuldtidsbeskæftigelse. På den ene side stod vi med et blankt lærred – på den anden side skulle vi gerne bevare en genkendelighed hos de, der kender SR Rådgivning.

Nyt visuelt design

Vi nåede frem til en løsning, hvor farverne var grøn og blå – ofte på en varm grå. Den grønne symboliserer overskud, den blå seriøsitet og troværdighed – og den grå giver nogle finanskonnotationer, som vi gerne vil have. Vi besluttede også, at vi skulle have rigtige, konkrete billeder, når nu SR Rådgivning gerne vil levere en meget personlig service. Stockfotos er der nemlig nok af. Endelig skulle sproget være i øjenhøjde — og kunne rumme et glimt i øjet.

2 møder og
en fotosession

Henrik, som er stifter af virksomheden, har heldigvis allerede rygende travlt, og vi fik designet ham en hjemmeside og visuel identitet uden at presse ham yderligere. Vi kom i mål med to møder á en times varighed – og en fotosession. På første møde aftalte vi stil og udtryk, på andet møde talte han med vores tekstforfatter og til sidst kom vi forbi og fotograferede Henrik i de rammer, hans kunder også møder ham i.

Den fulde pakke

SR Rådgivning fik herefter leveret ny hjemmeside, visuel identitet, visitkort, folie til kontorskiltning og alt herimellem. Kort sagt den fulde pakke.

Design af website til sr-raadgivning.dk